24/09/2013

biwi ke boobe choosna doodh pina jaiz he ya nahi ? in urdu in hindi

agar shohar sex me apni bibi ke bobe choose to kiya ye sahi he?
agar koi mard apni aurat ke pistan yani breast choosta he aur uski biwi ke pistan yani breast me dooh nahi he aur doodh hlak yani pait me nahi jaye to phir us ke boobs choosna mana nahi he.
agr biwi doodh wali ho yani bachche ki paidaish ke baad doodh ata ho to uski breastfeedig husband kar sakta he?
aagr biwi ke boobs yani pistan se doodh ata ho to phir us ki breastfeeding yani doodh munh me pina pait me uska doodh jana mana he najaiz mana gaya he. aisa karen se bilkul bachna chaiye.
miya biwi ke breastfeeding kare aur uske pait me doodh chala jaye to phir ye mana he aur agr doodh halaq me na jaiye to phir koi bat nahi

No comments:

Post a Comment